Vendéglő a pisztrángoshoz

Bemutatkozás

Az élet túl rövid ahhoz, hogy csak átlagos ételeket egyél!

Az 1932-ben megépült első pisztrángtelepet a Magyar Királyi Erdőigazgatóság építette, amit 1982 óta vezetünk. Mára az akkor átvett halmennyiség hatvanszorosát termeljük. A halaink nagyszerű ízének, és a kiváló hús minőségének titka az, hogy a tavakat kristálytiszta forrásvíz táplálja (a bükki Margit-forrás), a hagyományos tenyésztési technológia és, hogy Európa egyik legjobb minőségű takarmányát etetjük halainkkal. Valamint, hogy Közép-Európában egyedülálló víztisztító rendszert üzemeltetünk. A vevő itt mindig frissen fogott halat kap.

A telephez tartozik Mályinkán egy kis halfeldolgozó, ahol 2004 óta folyik a pisztráng feldolgozás. A feldolgozóban előállított termékeink három Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállításon, a halászati késztermék kategóriában első díjat nyert.

A Lillafüredi Pisztrángtelepen 1991 óta működtetünk szezonálisan egy kis Erdei Halsütödét, amely mára már országos hírűvé vált és szinte kinőtte kereteit. Ezért gondoltuk, hogy tovább lépnénk és egy minőségi, négy évszakos halas éttermet szeretnénk nyitni.

Ez lett a Vendéglő a Pisztrángoshoz, ahol filézett, szálkátlanított pisztránggal és más halakkal (ponty, kecsege, harcsa) örvendeztetjük meg vendégeinket.

Itt mindent saját kezűleg készítünk, a desszerteket, köreteket, friss salátákat is. Saját füstölt halaink kerülnek az asztalokra, az ételek ízesítéshez pedig fűszerkertünkből használjuk a növényeket.

Úgy gondoljuk és hisszük, hogy jó minőségű, friss alap- és segédanyagok felhasználásával, korszerű gépek segítségével, kellő szaktudással és lelkiismeretességgel, jól szervezett munkával kiváló minőségű ételeket tudunk vendégeink részére tálalni.

–  Hoitsy György és Hoitsyné Rieger Ágnes

fish-icon

Látnivalók

Lillafüred Borsod-Abaúj-Zemplén megyei település, közigazgatási szempontból Miskolc településrésze, azonban a város belterületétől több kilométerre helyezkedik el. Földrajzilag a Szinva patak völgyében fekszik. Lillafüred Magyarország egyik legszebb települése rengeteg látnivalóval, köztük Lillafüred két legfontosabb jelképével a Hámori-tóval és a Palotaszállóval. Turisztikai jelentősége kiemelkedőnek nevezhető, mivel Magyarország egyik legjobb adottságokkal rendelkező hegyvidéki üdülőhelye.   Lillafüred látnivalók:

• Lillafüredi vízesés
  • Hámori tó
  • Lillafüredi barlangok
  • Palota szálló
  • Molnár szikla
  • Hámori szikla
  • Erdei kisvasút

Lillafüred története

Lillafüred a nevét Gróf Bethlen András unokahúgáról, Vay Erzsébetről kapta, akinek a beceneve Lilla volt. Bethlen az 1890-es évek elején határozta el, hogy kormányüdülőt épített a Hámori-tó közelébe. A Garadna völgyben eredetileg a Szinva és Garadna patakok találkozásánál volt egy természetes tó, melyet 1813-ban egy völgyzáró gát segítségével visszaduzzasztották, hogy a kohászathoz a megfelelő mennyiségű vizet biztosítsák. Lillafüredet 1892-ben nyilvánították üdülőteleppé gróf Bethlen András földművelési miniszter kezdeményezésére.

Rólunk mondták

“Kiváló, ízletes, ötletes ételek, gyönyörű környezetben. Debreceniként külön öröm volt látni, hogy a “mi” Black Sheep kávépörkölő manufaktúránk kávéi is ott vannak az étlapon a friss pisztrángos ételek és miskolci sörök mellett. Telitalálat ez az étterem, érdemes betérni.

SZ. LILLA

Nem szokásom értékeléseket írni de ezt nem tarthatom magamban!

Nem vagyok halimádó és nem is eszem hal ételeket de a feleségem igen.
Én a külön egyedi ételt kaptam amit helyettesítettünk egy étel köreteivel ami számomra különleges ízvilágot adott. Párom pisztrángot evett amit még én is megkóstoltam. Az ember a friss levegőn barátságos fogadtatással és precíz tálalással és kiszolgálással minőségi időt tud eltölteni az étteremben. Le a kalappala személyzetnek és sok vendéget kívánunk! Ajánlom mindenkinek aki valami újra vágyik!

P. DÁVID

Csupa pozitív jelzővel tudnám a helyet illetni. Eszméletlen finomat ettünk ma. Ide mindenkinek el kell jönnie. Gratulálok mindenkinek, aki az étterem létrehozásában és működtetésében minden nap részt vett/vesz. Biztosan visszatérünk. Jah és nem utolsó sorban KUTYABARÁT!

K. VIKTÓRIA

Csodaszép környezet, kiváló felszolgálás,mennyei ételek.

Nem szeretem a halat, de amit itt ettem egyszerűen isteni volt! És az a szeretet amivel fogadtak bennünket…!

Csak ajánlani tudom mindenkinek ❤️

L-L ZSUZSANNA

Egy elragadó, hangulatos, nem mindennapi kis gyöngyszem az erdő közepén! Finom ételekkel, kiváló alapanyagokkal, jó borajánlással! Rendszeres vendégei leszünk a háznak! Köszönjük az ízélményt!

G. ZOLTÁN
Amiért most írok, az nem is csupán annyi, hogy gratuláljak mindhármunk nevében a gasztronómiai csúcs-élvezethez  (minden nagyon finom, harmonikus ízvilágú, gusztusos, színes és ízlésesen tálalt volt), hanem hogy elmondjam, mi minden tűnt még föl nekünk, amihez szeretnénk elismerésünket kifejezni:
*Különlegesen, nagy gonddal összeállított és tálalt fogások
*Kifogástalan modorú, kedves, mosolygós pincérek
*Helybeli minőségi termékek kínálata az étlapon
*Csodálatos környezet, virágok, fűszerek, otthonos és egyúttal nagyon színvonalas berendezés
*Házszentelés a bejárati ajtón
*Lenyűgöző igényesség
Köszönjük az élményt!
P. NÓRI

Kapcsolat

Vendéglő a Pisztrángoshoz

3517 Miskolc III.ker Újmassa 01177/1 hrsz.

GPS

+48°06'54.7", +20°35'11.4

Nyitvatartás

Hétfő: ZÁRVA, Kedd-Vasárnap: 11:00-20:00 NYITVA

Asztalfoglalás

+36/46 445-191

Kártyás fizetés is elfogadott!